累了時...讀一遍1) Are you free today? 你今天有空嗎? 2) Have a good trip! 旅途愉快 3) 酒店經紀 It’s my pleasure. 這是我的榮幸 4) I don’t care. 我不在乎 5) I have faith 室內設計in you. 我對你有信心 6) You can’t fool me. 你騙不了我的 7) How would I know? G2000 我怎會知道? 8) Let’s cut to the chase! 讓我們切入正題吧! 9) Please don’t let me down. 請別讓買屋我失望 10) Beats me. 問倒我了 11) Could you please explain that again? 可以請你再解釋一遍嗎? 12) 宜蘭民宿 I’m going to take a nap. 我要小睡一下 13) I can’t make up my mind. 我拿不定主意 14) What’s the 房地產matter with you? 怎麼了? 15) Please don’t get angry with me. 請別對我發脾氣 16) I didn’t do it on purpose. 設計裝潢 我不是故意這麼做的 17) I’m getting by. 還過的去 18) I’m stuck. 我沒轍了 租辦公室19) Don’t kill yourself. 不要太勉強 20) That was close. 好險… 續  累了時,讀一遍(G2000續1)


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
澎湖民宿YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    qg62qgbapb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()